SUBARU B11S    

 

2003-ban mutatták be először a Subaru sportkocsi tervezetét a Genfi autó kiállításon. A kocsi új formájával és egyedi megoldásaival
hívta fel magára a figyelmet. Nem véletlenül lett nagy sajtóvisszhangja a Subaru újdonságnak:

"Ha Ön egy kocsit keres, amellyel a világot meghódíthatja, akkor a B11S az, amit keres."
"B a boxert jelképezi, 11-es a prémiumszegmenst, S a sportosságot."
"A B11S  először a markáns orr részt mutatja, mint a legfontosabb ismertetőjelet. Repülőgép-turbinából származtatva tükrözi a kocsi
fejlett technológiáját, emlékeztet a Subaru gyökereire a repülőgépiparban."
"A tejüveg-tető véd a naptól és kellemes fényviszonyokat teremt a kocsi belsejében. A nyitáshoz egy új módszert alkottak, amelynek
működése emlékeztet a hagyományos japán esernyőkre."

Subaruról lévén szó, természetes, hogy a B11S mind a négy kereke hajtott, de igazi sportkocsihoz méltóan alapesetben a rendszer
hátra közvetíti a vonóerő 65 %-át. A VTD nevű rendszernek köszönhetően csúszós úton viszont minden pillanatban az igényeknek
megfelelően változhat a hajtási arány az első és a hátsó kerekek között
.

Még végül az összes publikált műszaki adat:

Motor:
6 hengeres könnyűfém boxer motor, 3l biturbó, 400 LE/6400 ford, 550 Nm/3600-4800ford
Hajtás:
Permanens, szimmetrikus elrendezésű négykerékhajtás variálható nyomaték elosztással. Elektro-hidraulikus vezérlésű, 5 sebességes
automata. VDC
Méretek:
Hossz: 4785 mm, szélesség: 1935 mm, magasság: 1370 mm, tengelytáv: 2800 mm, nyomtáv elöl: 1625 mm, hátul 1610 mm
Súly:
Önsúly: 1580 kg
Kerekek és gumik:
Felni elöl: 10J21, hátul: 11,5J21, gumi elöl:275/35ZR21, hátul: 325/30ZR21

 

             

 

         

         

              

HOME